Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.zascita-real.si (v nadaljevanju: trgovine) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja podjetje Real d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik), Grobelno – del 65 A, 3231 Grobelno, matična številka 7124279000, davčna številka SI76137627, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
1. POSTOPEK NAKUPA
Registracija uporabnika se izvede avtomatično pri nakupu. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja.
Plačilo je možno z neposredno bančno transakcijo na podlagi predračuna ali s kreditno kartico.
Naročilo se začne z izbiro želenega izdelka, in sicer s klikom na gumb “Dodaj v košarico” pod želenim/i izdelkom/i. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z nakupom. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – Pregled košarice in izbor načina dostave, 2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina plačila, 3 – zaključek nakupa in plačilo. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili neposredno po vnosu podatkov. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na e-naslov trgovina.real3@gmail.com.
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o naročilu z napotki za plačilo predračuna, v kolikor ste izbrali to možnost, naročilo s podatki pa se shrani tudi v arhivu ponudnika. Do teh podatkov in drugih shranjenih evidenc lahko kadarkoli dostopate na podlagi pisnega zahtevka, poslanega na trgovina.real3@gmail.com ali na naslov podjetja.
2. CENE
Vse navedene cene so v evrih (EUR). Podjetje Real d.o.o. je zavezanec za davek na dodano vrednost.
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
3. PROMOCIJSKA KODA
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina…) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?
Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo uporabnik vnese pred zaključkom naročila z vnosom v polje “promocijska koda”. Za tem se v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.
4. NAČIN PLAČILA, POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN
Način plačila je možen preko neposredne bančne transakcije na podlagi predračuna ali s kreditno kartico. Rok za plačilo je 2 delovna dneva po prejemu predračuna.
Originalni račun bo v fizični obliki, priložen k dostavljenem fizičnem izdelku. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročen izdelek ob prevzemu blaga.
Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Vsako naročilo se shrani pri ponudniku.
Po prejemu plačila na naš TRR, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh.
Za izdelke na zalogi v našem skladišču je dobava blaga 1-4 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
5. DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Dostavo opravi dostavna služba na navedeni naslov v Sloveniji, lahko pa tudi ponudnik odvisno od količine prodanih izdelkov. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.
Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže. Možnost lastnega prevzema blaga (031 455 445 ali 040 688 189, po predhodnem dogovoru). Svoja vprašanja nam pošljite na trgovina.real3@gmail.com in z veseljem vam bomo odgovorili.
Strošek dostave za izdelke je sledeč:
– 6,10€
V primeru naročila nad 120€ je dostava brezplačna.
Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka.
Rok dostave je 2 do 5 delovnih dni od naročila, ali plačila predračuna ali dlje, če je tako navedeno pri izdelku. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja, se strošek dostave na zaračuna.
Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila vključno s stroški plačila po povzetju. Pošta Slovenije ob plačilu po povzetju obračuna tudi vplačnino za UPN obrazec, skladno z veljavnim cenikom ( https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf ).
6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAROČILA
7. GARANCIJA
Real d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru nas lahko kontaktirate in zagotovili vam bomo ažurno informacijo.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.
Za uveljavitev garancije mora kupec ponudnika kontaktirati preko elektronskega sporočila trgovina.real3@gmail.com. Kupec mora pojasniti težavo in predložiti dokaz o nakupu (račun, potrditev naročila, …). Ponudnik bo pregledal in obravnaval zahtevo in videl kako lahko težavo reši v najkrajšem možnem času. Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz produkta, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača ponudnik.
8. REKLAMACIJE
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga kot je navedeno vprvem odstavku 78. člena ZVPot-1. Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
- odpravo napake ali
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo blaga ali
- vračilo plačanega zneska.
Kupec mora ponudnika obvestiti o odstopu od pogodbe ter izdelek vrniti na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
V primeru, da kupec vrne poškodovano ali rabljeno blago, si ponudnik v skladu z ZVPOT-1 pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
9. IZDELKI IN FOTOGRAFIJE
Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja.
Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikaza v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje ponudnik ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.
10. VARNOST
Spletna stran s trgovino uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z GDPR in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini. Ob prvem obisku lahko zavrnete piškotke, s pomočjo katerih se nalagajo vaši podatki na brskalniku. Če se strinjate z uporabo, potrjujete, da ste prebrali Pogoje poslovanja tega spletnega mesta in dajete soglasje k zbiranju in uporabi osebnih podatkov.
12. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin.
13. E-NOVICE
S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.
To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic se lahko izvede s pritiskom na gumb »odjava« v mailu, ki ga naročnik prejme. Preklic se lahko posreduje tudi na e-poštni naslov: trgovina.real3@gmail.com
S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.
14. PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina je last podjetja Real d.o.o., Grobelno – del 65 A, 3231 Grobelno, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika in se ne smejo uporabljati brez njegovega izrecnega dovoljenja.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
15. PRITOŽBE IN SPORI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani. Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
V skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): http://ec.europa.eu/odr.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte trgovina.real3@gmail.com ali na poštni naslov Real d.o.o., Grobelno – del 65 A, 3231 Grobelno ali osebno na naslovu ponudnika.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
16. UPRAVLJAVEC SPLETNE TRGOVINE
Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.zascita-real.si je Real d.o.o., Grobelno – del 65 A, 3231 Grobelno.
Podatki o upravljavcu:
Naziv podjetja: Real d.o.o.
Naslov: Grobelno – del 65 A, 3231 Grobelno
Matična številka: 7124279000
Davčna številka: SI76137627
Zavezanec za DDV: DA
Telefon: +386 31 455 445 ali +386 40 688 189
E-pošta: trgovina.real3@gmail.com
Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0001 4684 013 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana)
Podjetje je bilo v poslovni register Slovenije (Celje) vpisano 29. 08. 2016.
Zadnji pregled: april 2024